O1 1.6 + LPG "fabryczne" jak to jest z pompą paliw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wklicki
    Classic
    • 2010
    • 28

    O1 1.6 + LPG "fabryczne" jak to jest z pompą paliw

    Zamieszczone przez kurczak1985
    Witam
    Na moje nieszczęście uzyskałem od serwisu odpowiedź, że kratki tak mają i trzeszczą; .
    U mnie kratka nie trzeszczala.. Ale i tak ja wykrecilam cala :zlosnik:
    Aktualnie: OCTAVIA I 1.8T 20V 150km AGU
    Było: FABIA I 1.4 MPI + LPG
    OCTAVIA 1.9 TDI 90km


  • romman
    Ambiente
    • 2009
    • 201

    #2
    O1 1.6 + LPG "fabryczne" jak to jest z pompą paliw

    Witam,

    Czy pompa paliwa jest odcinana po przejściu na LPG w przypadku tego autka? Jeżeli nie, to jak jest z żywotnością? Może nie ma sensu odcinać?

    Thx

    Roman

    Komentarz

    • __kater__
      Ambiente
      • 2008
      • 151

      #3
      pompa paliwa pracuje ciągle

      musi pracować by się nie zatarła (przynajmniej tak mi tłumaczyli parę lat temu jak zakładałem 1 sekwencje)
      ----===LPG Powered By GABOREK===---

      Komentarz

      • satoot
        Rider
        • 2008
        • 525

        #4
        Zamieszczone przez __kater__
        pompa paliwa pracuje ciągle

        musi pracować by się nie zatarła (przynajmniej tak mi tłumaczyli parę lat temu jak zakładałem 1 sekwencje)
        I jest chyba by-pass do zbiornika.

        Komentarz

        • tom2212
          RS
          • 2008
          • 3892

          #5
          kolego romman, nie ma na to reguly mialem 5 aut z gazem i wszystko dzialalo bardzo dlugo i jak sprzedawalem tez dzialalo ale w 1 aucie po 2000 km od zalozenia gazu padla pompa i to wlasnie w OI wiec jak widac nie ma na to reguly pamietaj jedynie aby poziom paliwa nie poszedl ponizej rezerwy (bynajmniej tak mi mowili) bo sie zatrze pozdrawiam

          Komentarz

          • Janinho
            Rider
            S_OCP Member
            • 2008
            • 390
            • Octavia II (1Z3)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez __kater__
            musi pracować by się nie zatarła (przynajmniej tak mi tłumaczyli parę lat temu jak zakładałem 1 sekwencje)
            mnie tłumaczyli że jak jest na gazie to lepiej żeby zrobić odcięcie pompy paliwowej i właśnie mam u siebie takie cuś
            >>>Moja Octavka<<<

            Komentarz

            • huwe
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2005
              • 976

              #7
              czy lepiej, czy gorzej - ilu użytkowników, tyle opinii.
              za:
              jak nie działa to po co ma mielić
              przeciw:
              na benzynie mieli cały czas , wiec po co docinać.
              a teraz praktyka:
              są pewne auta, gdzie ciśnienie paliwa musi być cały czas utrzymywane na listwie, bo jak zniknie, to wycinany jest zapłon- czyli na gazie nie pojedziemy
              w przypadku sekwencji brak gazu ( a w zasadzie spadek ciśnienia) powoduje z automatu przejście na benzynę. jeśli będziemy mieli wyciętą pompę zawsze takie przejście będzie z szarpnięciem- moment przełączenia+ czas na dobicie ciśnienia= musi szarpnąć.
              ponadto - odcinając pompę stosujemy dodatkowy przekaźnik. jest to jeszcze jeden element , który może się za przeproszeniem zesrać w najmniej odpowiednim momencie.
              a tak naprawdę dlaczego nie jestem zwolennikiem odcinania pompy - wyznaję zasadę : jak najmniej ingerencji LPG w benzynę. więc odcięcie pompy nie jest konieczne- to go nie robię- nie tracę czasu na lokalizowanie przewodu do pompy, nie drę plastików itp, itd. Ponadto miałem nieprzyjemność jeździć autkiem, gdzie ktoś założył takie cóś w najbardziej partacki sposób: po przełączeniu na gaz powrót na benzynę mógł byc zrealizowany tylko po wyłączeniu i ponownym załączeniu zapłonu . Bzdura.
              W przeciągu roku zrobiłem tylko dwa odcięcia pompy : jedno na wyraźne życzenie klienta w polonezie : bo pompa tak hałasowała, ze się wściec można było, a drugie w accordzie z samiautomatycznym gaźnikiem zasilanym elektryczną pompa paliwową- tam inaczej się nie dało. Wszystkim innym wybijam to z głowy.
              Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

              Komentarz

              • Witek1952
                Ambiente
                • 2007
                • 196

                #8
                Witam serdecznie. Niby dlaczego ma się zatrzeć jak nie pracuje.
                Witek

                Komentarz

                • liroyek
                  Rider
                  • 2008
                  • 620

                  #9
                  mnie powiedzieli zeby zawsze miec pol zbiornika paliwa bo pompa pracuje mialem tak w astrze i w jettcie
                  Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                  bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                  http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                  Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                  Komentarz

                  • romman
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 201

                    #10
                    Huwe - dzięki - moje doświadczenie jest takie, że wcześniej w Citroenie Saxo nie było odcięcia i nic się nie działo a w lanosie pompa padła (mimo że paliwa zawsze było dużo). Oczywiście wykpili się i nie udało się naprawić w ramach gwarancji. Dzisiaj wiem, że to był błąd, bo miałem się sądzić ale wypękałem.

                    Tak więc szczerze mówiąc wolałbym chyba odciąć niż znowu się użerać.

                    Komentarz

                    Pracuję...